Saturday, 16 June 2012

BBQ :-)

setelah lama mrancang , mgubah , dan mrancang kmbali...wahhh , akhirnya tercapai jugak hasrat kami utk buat BBq kat rumah kwan kmi --> Aida ...mmg best larhh..wlaupun tak lama , at least dpt knal kluarga dia , mkn sama2 , eratkn silaturrahim tue ..hahaha...moga2 nnti buleh pi lagi..

Tuesday, 5 June 2012

sarapan melo

milo ni aku minum dri pkul lapan tdi nuh..bru habes smpai pkul 11 ...hahaha...tau dak psaipa..mau dak nya , minum setegok pastu jenguk 'facebook'...minum seteguk , tgk twitter pulak..n then , the same i do ....hihihi

happy home ~

houhhh , lama tak tulis mnulis , ehhh silapp...taip menaip...bkn apa....malas nak bukak belog ...boring..cuti lama dah .dah nak habeh pon ..tapi bila masuk bab keja kolah . FAIL ..haaa..failed ! lah.....adussss , pegang pen ok lagi , tpi bila start jemm pala otak pikiaq jwapan , tutup buku truss ahhh , tu yg dpanggil penyegann tuu , bkn stakat pnyegan bwt kja kolah tpi pnyegan nk crijwpn sma ....eshh eshhh eshh . . .smoga aku berubah . . :3

fact .!

tau dak kata manusia tak buleh sentuh telinganya pakai siku . . tak caya?? cerr try ? . .selamat mncuba :)