Saturday, 19 January 2013

''kami buddiez , kami takkan terpisah" ;D

ohhhh , taun 2013 , jadi lagi rancangan nak buat barbeque atw lebih dkenali sbagai BBQ nih..hehe berbakubaku plak dah yer...hmm , hehhehheheh...iiisyokkk naaaaa....kali ni buat kat umah tokwan tikah plak...ayam pon kami bakaq , daging pon kmi bakaq, ...dan tidak lupa kepada sosej yg turut dibakar..hummm veqyveqy delicious lah...apapun thanks la kat femly tikah an an an .... susah payah dok buat suma2 nih...dah lah masak tmbah plak ngan rojak la , mee la..hum...takpa.."kami , macam mana pon takpa..." ..''kami buddiez , kami takkan terpisah"hehehe(ketawasopan)...hope taun depan bleh bwt lagi wlwpun smua dh hbeh spm..tapi tetap buleh jumpak kan kan kan..? terima kaseh gak kat tikah-->tuan rumah..atau tour guard kami..hehe bwak pi jlan2 pasaq malam la kann..hehe...trima kasih atas segala layanan mesra anda..:D

No comments:

Post a Comment