Thursday, 23 January 2014

brainwash .

oMG..last updte blog comot ni 23 dis 2013 , now..today is 23 jan 2014..hahaa tahun baruu..thun ni nak msuk 18 thun..todiiaa. tua dah..hahaa..result spm for '13 cndidate bulan 3 ni..so,start 20 jan hritu dah buleh beli no pin(unik ID) utk isi U...hesshh..aku tgh pikir ehh aku nak isi apa la..hmmm..tapi takpa jgn nak risau sbb lpas rsult kluaq nnt buleh exchange..heehh...hmmm..agak2 mcm mna laa rsult aku nnt kaan?? ..huhhh.. smakin dekat dgn  hari yg umum nnt msi lagi ketaq...hmm mntak2 elokk laahh...skarang ni dlam wktu tgh tggu result kluar , aq dok kat rumah jga ank mnakan jaa..ok lah tuu kja yg baik apa...hritu ada la skali kluaq ngan kgkawann..woo hoo ! bestt..pi tgk wayang ..blik rumah mak aku tya..tdi pi tgk wyang lah ? aku ckap haaa..''tgk crita apa?''..then aq jwab jakie chann..hhahaa.mak aku gelak..nk wat cm mna..hritu xdak cta yg best sgt...hope nnt buleh laaa kluaq lg.

No comments:

Post a Comment