Thursday, 22 May 2014

RESULT IPTA aku .

okeh lepas aku buat keputusan utk tangguh plkn...then balik aku pkiaq3 n pkiaq lagi nak pi mna lepas ni..hmm jenuh penat jugak si otak yg dh nak hmpai berkarat ni nak pkiaq...haih..sebab apaa?? hmmmm sebab dalam masa yang sama aku dapat tawaran sambung belajaq kat UiTM Puncak Alam,KL..dalam peringkat diploma pemulihan carakerja...okehh perasaan aku agak gembira..tpi bila memikirkan bnda2 mcam kos byaran,kos nak hidup d KL tu bukannya kos murah macam hidup di  Kedah ni.lgipun diploma tu mkan msa slma 3 tahun..*tapi belajaq slow la ckit dri mtrik,mmg rileks la..haiyaaa..manyak susahh ohh..ehheeh..pastu yg paling aku nak xdapat iaitu diploma fisioterapi..kehkehkeh..yg tu la best..hmm so, dah lama memikioo,tya pendapat byak org dh...okeyh matrik pun apa kurangnya kan...matrik nnti lpas dh hbih, peluang nak kcapi impian tu terbuka lagi sekali la..banyak kos yg kita buleh plih nnti,lgiipun budak mtrik diutamakan utk twran ke Universiti nnti drpd bdk stpm ngn asasi d uitm..*xsilap akulah ..haha..cuma nak belajaq tu laaa kena bukak minda seluasluasnyaa..sebab mcam agak cepat pembelajarannyaa...hmmmm..yg penting niat tu..usaha,then baru la buleh tawakal...

No comments:

Post a Comment